مهرداد لطفی نیا کسب مدال طلای مسابقات جهانی کیک بوکسینگ...
موي تاي كوهدشت - مهرداد لطفي نيا
موي تاي كوهدشت از پيدايش تا كنون

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی تاکید کرد که هزینه برگزاری فستیوال جهانی هنرهای رزمی در کیش حدود یک و نیم میلیارد خواهد بود.

 

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نوحی صبح امروز در نشست خبری سومین دوره فستیوال هنرهای رزمی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سومین دوره فستیوال هنرهای رزمی در دو بخش نمایش و مسابقات در روزهای 28 مهر تا یکم آبان ماه به میزبانی شهر کیش برگزار خواهد شد که هزار و 150 ورزشکار داخلی و خارجی و بیش از 57 کشور دنیا در آن حضور دارند.

وی افزود: 6 سال پیش که برای اولین بار سعی در برگزاری این مسابقات داشتیم برخی دوستان فکر می‌کردند فستیوال هنرهای رزمی یکبار برگزار شده و به فراموشی سپرده خواهد شد اما از آنجایی که ما با برنامه کار را آغاز کردیم اکنون قرار است سومین دوره آن را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی تصریح کرد: ما این مسابقات را در رشته‌های جوجیتسو، دفاع شخصی، ووینا، کیک بوکسینگ، پاویت، کشتی با کمربند و قوت‌الرمین برگزار خواهیم کرد که در جریان برگزاری آن نایب رئیس شورای المپیک آسیا، روسای کمیته ملی المپیک برخی کشورها و حتی برخی NGOهای مرتبط با این رشته در جهان به کیش خواهند آمد.

وی در ادامه با اعلام این خبر که از سال آینده فستیوال هنرهای رزمی به صورت سالی یک بار برگزار خواهد شد، گفت: در جلسه‌ای که اخیرا هیات رئیسه این فستیوال داشت مصوب شد فستیوال هنرهای رزمی به صورت یک‌سال یکبار برگزار شود و به احتمال فراوان میزبان دور بعدی این مسابقات ترکیه یا فنلاند خواهد بود.

نوحی در پاسخ به این سوال که چرا برگزاری این مسابقات با تعویق مواجه شد، گفت: به هر حال قرار بود این مسابقات را اردیبهشت‌ماه سالجاری برگزار کنیم اما به دلیل تغییر در ساختار وزارت ورزش و به خاطر هماهنگی با وزیر ورزش تصمیم گرفتیم این فستیوال را به مهرماه سالجاری موکول کنیم.

وی در رابطه با برنامه‌های فرهنگی این مسابقات نیز گفت: طبق هماهنگی که با موسسه مالی و اعتباری افضل داشتیم قرار است در حاشیه این مسابقات موسیقی‌های سنتی را برای حاضرین به نمایش گذاشته و البته عکس‌ها و وصیت‌نامه‌های شهدای کشورمان را نیز در قالب نمایشگاهی منتشر کنیم.

رئیس فدارسیون ورزش‌های رزمی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه مورد نیاز این فستیوال از طریق اسپانسر تامین شده یا وزارت ورزش هم به شما کمک کرده، اظهار کرد: بخش اعظم هزینه‌های این فستیوال توسط اسپانسر مسابقات تامین شده اما امیدوارم وزارت ورزش هم در مسیر تامین منابع مالی به ما کمک‌ کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر برآورد هزینه‌های مالی فستیوال هنرهای رزمی خاطرنشان کرد: هنوز برآورد کاملی نداشته‌ایم اما حداقل یک و نیم میلیارد بودجه است که برای برگزاری هزینه خواهیم کرد.

در ادامه این نشست لبافی مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری افضل نیز در رابطه با دلایل پذیرفتن اسپانسری این فستیوال گفت: ما بخاطر صداقت نوحی و همچنین غربت ورزش‌های رزمی پا در این مسیر گذاشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم وظیفه خود در قبال ورزش کشور را انجام داده باشیم.

هادی زمانی، مسئول روابط عمومی موی تای شهرستان کوهدشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط هادي زماني - مهرداد لطفي نيا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 583
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1